What is your firestrike benchmark?
Forum » Community » General Discussion
Joined: 3rd Jun 2016
Rank: Registered
Likes 134
21st Dec 2016

Just for kicks i checked mine out this morning. The gpu is using the factory overclock. i have a light overclock on the cpu. The results can be found here.

http://www.3dmark.com/3dm ... /16807002


Joined: 19th Jan 2016
Rank: Member
Likes 247
21st Dec 2016

downloading 3D mark, will update soon.


̗͓̘͓̺̑̆ͭͬ͐ ͐ͩ͋̂ ̗͓̘͓̺̑̆ͭͬ͐ ̥̺͐ͩ͋̂̿ -̮͈͓͎͉͓ͩ̆̓ͪ̐̐ M ̗͓̘͓̺̑̆ͭͬ͐i ͐ͩ͋̂G ̗͓̘͓̺̑̆ͭͬ͐ ͐ͩ͋̂ ̗͓̘͓̺̑̆ͭͬ͐ ̥̺͐ͩ͋̂̿ -̮͈͓͎͉͓ͩ̆̓ͪ̐̐ ̗͓̘͓̺̑̆ͭͬ͐ ͐ͩ͋̂ ̗͓̘͓̺̑̆ͭͬ͐ ̥̺͐ͩ͋̂̿ -̮͈͓͎͉͓ͩ̆̓ͪ̐̐
̗͓̘͓̺̑̆ͭͬ͐ ͐ͩ͋̂S ̗͓̘͓̺̑̆ͭͬ͐UP ̥̺͐ͩ͋̂̿eR-̮͈͓͎͉͓ͩ̆̓ͪ̐̐HA͓͉̝̳̦̘̮̖̬ͧ̓̒̔ͮN͔͎̝͉̥ͩͫ̏s

Joined: 25th May 2016
Rank: Member
Likes 31
21st Dec 2016

This is mine with a slight overclock on the 980ti and a big 4.5Ghz overclock on my I5 4690k

This is with shadowplay off: http://www.3dmark.com/fs/ ... 11147675

This is with shadowplay on: http://www.3dmark.com/fs/ ... 11147528

This is with no overclock on the GPU: http://www.3dmark.com/fs/ ... 11124043
Last Edit: 21st Dec 2016 by funkadelik
Joined: 19th Jan 2016
Rank: Member
Likes 247
22nd Dec 2016

here's mine with summer o/c (never ran any benchmarks in over a decade ++)
i5 4670 @ 4.5 and rx480 @1450
http://www.3dmark.com/3dm ... /16822798


̗͓̘͓̺̑̆ͭͬ͐ ͐ͩ͋̂ ̗͓̘͓̺̑̆ͭͬ͐ ̥̺͐ͩ͋̂̿ -̮͈͓͎͉͓ͩ̆̓ͪ̐̐ M ̗͓̘͓̺̑̆ͭͬ͐i ͐ͩ͋̂G ̗͓̘͓̺̑̆ͭͬ͐ ͐ͩ͋̂ ̗͓̘͓̺̑̆ͭͬ͐ ̥̺͐ͩ͋̂̿ -̮͈͓͎͉͓ͩ̆̓ͪ̐̐ ̗͓̘͓̺̑̆ͭͬ͐ ͐ͩ͋̂ ̗͓̘͓̺̑̆ͭͬ͐ ̥̺͐ͩ͋̂̿ -̮͈͓͎͉͓ͩ̆̓ͪ̐̐
̗͓̘͓̺̑̆ͭͬ͐ ͐ͩ͋̂S ̗͓̘͓̺̑̆ͭͬ͐UP ̥̺͐ͩ͋̂̿eR-̮͈͓͎͉͓ͩ̆̓ͪ̐̐HA͓͉̝̳̦̘̮̖̬ͧ̓̒̔ͮN͔͎̝͉̥ͩͫ̏s

Joined: 5th Feb 2016
Rank: BFLevelTwo
Likes 277
22nd Dec 2016

Alright, here's mine. I'm running an i7 6700k at 4.6ghz, and sli gtx 1080s at stock clock speeds. I never saw a point to overclock the cards as they destroy anything I can throw at them at 3440x1440 (even with like 175% res scaling), so never bothered with the clock speeds.

Better than 99% as somebody will always be faster, but that's because they're running an i7 6950x which is just retarded overkill for gaming (benchmark queens love it). 4x sli is just garbage in the real world too, scaling has to be terrible and the heat those cards generate will melt the walls.

http://www.3dmark.com/fs/ ... 11158351


Last Edit: 22nd Dec 2016 by TwinGunsLLP
Joined: 3rd Jun 2016
Rank: Registered
Likes 134
22nd Dec 2016

Wow Twin that is hella fast. I can't believe your making an excuse for being slower then a percent of the top 1%. It doesn't really matter, your system is smoking hot. Nice.


Joined: 5th Feb 2016
Rank: BFLevelTwo
Likes 277
23rd Dec 2016

If you're not first you're last, got me steaming!!

Thanks, lol.


Joined: 21st Jan 2016
Rank: Registered
Likes 107
23rd Dec 2016

My firestrike used to be 17k but now it's 13k? Whats going on with that? lol
Joined: 5th Feb 2016
Rank: BFLevelTwo
Likes 277
23rd Dec 2016

QuoteMy firestrike used to be 17k but now it's 13k? Whats going on with that? lol

...

Somebody h4x0rd yer m3g4hurtz


Joined: 12th Dec 2015
Rank: BF Admins
Likes 114
23rd Dec 2016

It could be your chip, I had a customer in yesterday with an i5 6500k, sure enough we boiled it down to a dead CPU.

More common than you'd think actually.


______________________
Super Admin | Tech Support
______________________
pm me with any questions!

Last Edit: 23rd Dec 2016 by some
Joined: 3rd Jun 2016
Rank: Registered
Likes 134
23rd Dec 2016

The full version of 3DMark is on sale at steam for 4.49.

http://store.steampowered ... 435559044.1482531200


Joined: 3rd Jun 2016
Rank: Registered
Likes 134
23rd Dec 2016

QuoteIt could be your chip, I had a customer in yesterday with an i5 6500k, sure enough we boiled it down to a dead CPU.

More common than you'd think actually.

...Um you mean an i5 6500, or an i5 6600k?  6500k does not exist. Maybe it was a typo? Which is actually what i am thinking.



Joined: 21st Jan 2016
Rank: Registered
Likes 107
23rd Dec 2016

It's definitely not my chip because my performance marks in other benchmarks haven't changed. I've heard that each time you use the free demo the score will keep going down just because they want you to buy the full version of the software. That's just what I've heard and it seems to be true.
Joined: 3rd Jun 2016
Rank: Registered
Likes 134
23rd Dec 2016

I bought the full version and the score was the same. i also did a retest with the demo version and my score actually went up a couple points.


Joined: 21st Jan 2016
Rank: Registered
Likes 107
23rd Dec 2016

Bought full version and points went up to 14k
Forum » Community » General Discussion
Please login or register to reply.
Discord App Widget
Chat Box
webdvlop 1:00 AM
hey
TwinGunsLLP 10:38 PM
Yep, sucks! Hope they fix it!
JL 8:48 PM
Conquest Catch-Up... wow!
Angry_Cuban13 6:25 PM
Wow that's sad, they just don't want to make people try
TwinGunsLLP 4:34 PM
They're now "tweaking it", but it will always be there in order to make matches closer. I sincerely mean this when I say "F them".
TwinGunsLLP 4:34 PM
Wow yep they confirmed it, our hunches were correct. Unbelievable, I am SOOOO sick of this newbie crutch shit I cannot stand it. https://forums.battlefiel ... -up-mechanics#latest
TwinGunsLLP 12th Nov
For sure! There doesn't seem to be any concrete proof yet, so fingers crossed it's just nonsense!
Texas_Flexas 12th Nov
Oh come on... The biggest thrill of conquest is the fact that very close matches are RARE. To i understand why/if they have a feature like this, but imo it kills the magic. I really hope this is not true.
TwinGunsLLP 12th Nov
Hmm, interesting discussion about what I've noticed in BFV conquest, A LOT of very close matches. No way they could have implemented this right? https://forums.battlefiel ... from-the-game#latest
TwinGunsLLP 12th Nov
To me, the game just needs a ton more content. I don't get anything like the sandbox feeling of BF4 where there's just a ton of things to do.
TwinGunsLLP 12th Nov
Oh nice!
Angry_Cuban13 12th Nov
They need to Nerf LMGs, they are stupid OP
Angry_Cuban13 12th Nov
Glad I only did the $15/mo thing and if I get bored I only lost $15
Angry_Cuban13 12th Nov
I enjoyed the Cathedral one and the Aerodrome as well.
TwinGunsLLP 11th Nov
The map with the burning cathedral/library is pretty cool, but the rest are a big fat meh.
TwinGunsLLP 11th Nov
Meh, think I'll come back to BF4 tomorrow. BFV is getting pretty boring really fast for me at least. I can't think of a single map I like lol. I'll try again once hardcore and maybe some more content shows up.
TwinGunsLLP 10th Nov
Hah great!
Angry_Cuban13 10th Nov
l'll send you an invite
Angry_Cuban13 10th Nov
Yeah I am, I'm waiting for Heca, dballls and Plot-C to download so we can all hop on together
TwinGunsLLP 10th Nov
Lemme know if you're playing tonight, maybe we can team up. I'll likely be online in about 45 to play
Online Members
TwinGunsLLP
Online now
Online Guests: 12