Out with the old in with the new
Forum » Community » General Discussion
Joined: 3rd Jun 2016
Rank: Registered
Likes 134
7th Sep 2016

As the seasons go...turn, turn, turn
Like (1)


Last Edit: 7th Sep 2016 by UrbanCamper
Joined: 5th Feb 2016
Rank: BFLevelTwo
Likes 277
7th Sep 2016

Camo is wrong on the tank, you need mah official sexay Frostbite camo. ;P


Last Edit: 8th Sep 2016 by TwinGunsLLP
Forum » Community » General Discussion
Please login or register to reply.
Discord App Widget
Chat Box
TwinGunsLLP 11:50 AM
Yep, and still no word on RSP etc. I cannot tell you how boring the game is to me now, no hardcore and I don't know anybody I'm playing with so it might as well be bots. DEAD to me right now.
Angry_Cuban13 14th Nov
This is how EA sees its customers noobs = $$$ hackers = $$$
Angry_Cuban13 14th Nov
Yeah prettty pathetic they have that "option" but they need to make the noobs want the game
webdvlop 14th Nov
hey
TwinGunsLLP 13th Nov
Yep, sucks! Hope they fix it!
JL 13th Nov
Conquest Catch-Up... wow!
Angry_Cuban13 13th Nov
Wow that's sad, they just don't want to make people try
TwinGunsLLP 13th Nov
They're now "tweaking it", but it will always be there in order to make matches closer. I sincerely mean this when I say "F them".
TwinGunsLLP 13th Nov
Wow yep they confirmed it, our hunches were correct. Unbelievable, I am SOOOO sick of this newbie crutch shit I cannot stand it. https://forums.battlefiel ... -up-mechanics#latest
TwinGunsLLP 12th Nov
For sure! There doesn't seem to be any concrete proof yet, so fingers crossed it's just nonsense!
Texas_Flexas 12th Nov
Oh come on... The biggest thrill of conquest is the fact that very close matches are RARE. To i understand why/if they have a feature like this, but imo it kills the magic. I really hope this is not true.
TwinGunsLLP 12th Nov
Hmm, interesting discussion about what I've noticed in BFV conquest, A LOT of very close matches. No way they could have implemented this right? https://forums.battlefiel ... from-the-game#latest
TwinGunsLLP 12th Nov
To me, the game just needs a ton more content. I don't get anything like the sandbox feeling of BF4 where there's just a ton of things to do.
TwinGunsLLP 12th Nov
Oh nice!
Angry_Cuban13 12th Nov
They need to Nerf LMGs, they are stupid OP
Angry_Cuban13 12th Nov
Glad I only did the $15/mo thing and if I get bored I only lost $15
Angry_Cuban13 12th Nov
I enjoyed the Cathedral one and the Aerodrome as well.
TwinGunsLLP 11th Nov
The map with the burning cathedral/library is pretty cool, but the rest are a big fat meh.
TwinGunsLLP 11th Nov
Meh, think I'll come back to BF4 tomorrow. BFV is getting pretty boring really fast for me at least. I can't think of a single map I like lol. I'll try again once hardcore and maybe some more content shows up.
TwinGunsLLP 10th Nov
Hah great!
Online Members
TwinGunsLLP
19 minutes ago
Online Guests: 27